На главнуюХобби и стильПохожее видеоЕще от: Howcast

How to Pet or Massage Your Cat | Cat Care

Оценок: 2254 | Просмотров: 258177
Great Amazon Must Haves for any Cat Owner: Feline GREENIES Dental Treats for Cats: http://amzn.to/1UrL9rm Four Paws Magic Coat Love Glove Cat Grooming Mitt: http://amzn.to/1O8XYVQ Bergan Star Chaser Turbo Scratcher Cat Toy: http://amzn.to/1EBqPSY IRIS Open Top Litter Box with Shield and Scoop: http://amzn.to/1VwpII5 Watch more How to Take Care of a Cat videos: http://www.howcast.com/videos/514814-How-to-Pet-or-Massage-Your-Cat-Cat-Care If you have a cat at home, you probably have one because you really want to touch it. However, most people don't really know where cats like to be touched. So, I want to tell you a little bit about cats favorite places. The most common place that cats enjoy touch is right around their neck and their face. They like to be scratched right here at their cheeks, under their chin, behind the ears and right at the neck like this. Some cats also really enjoy having their tail head scratched right where their tail meets their spine. Things that cats don't generally like include scratching the belly although Fria doesn't mind it so much, but scratching the belly really not something most cats enjoy. Some cats are okay with you stroking them, but only a little bit. If you notice that your cat's tail starts to thrash when you're doing that, go back to scratching the head because that's again most cats favorites. Most people know this but most cats really don't like it when you touch their legs. You can see Fria's giving her head again because she'd much rather I scratch her there than touch her paws and of course, make sure that if you are stroking a cat, stroke the correct way which is from head to tail. Not from tail to head. Cats don't enjoy that. If you decide you want to do some massage then just move your fingers lightly in the areas that you know cats enjoy like the neck in little circles. That's how you can get started enjoying petting your cat without triggering them to be uncomfortable.
Категория: Хобби и стиль
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (249)
kickballkids 64 (1 день назад)
A cat just jumped through my window and he in my room rn lmao
HuNnY yOu GottA BIG sTorM cOmINg (3 дня назад)
#you probably have one because you really want to touch it. Lmao.
Alex Games (9 дней назад)
peting
Alex Games (9 дней назад)
me outing his legs
Alex Games (9 дней назад)
my cat love embodying his legs is this ok
Changuila Rodriguez (14 дней назад)
*_Where cats like to be touched_*
Animal God (1 месяц назад)
Every time I pet one of my cat's tail. He goes on his very tiptoes. My other walks away...
eight days (1 месяц назад)
Ain't that cat in heat
LIL MEMER (1 месяц назад)
My cat lays on her back for belly rubs
Cathy Mass (2 месяца назад)
https://youtu.be/sGaGl7idwro
yum me (2 месяца назад)
That cat looks like he’s in heaven
Elizabeth Carroll (3 месяца назад)
Maddy lets me pet her Fry is pretty cat
Raid3r Fox (3 месяца назад)
my cat *loves* belly scratches
Simon & Sophie Videos! (4 месяца назад)
Whoa! The first sentence...😂
Princess Katherine (5 месяцев назад)
i ♥ my cat luna but she don't i don't know why i am so sad can you guyzz plz suggest me something what should i do for her love plz plz plz guyzz
Frog (5 месяцев назад)
She’s adorable!
vBDKv (6 месяцев назад)
I scratch my cats back back and forth .. It gets all cross eyed when I do it, and it starts kneading in thin air .. I guess it enjoys it :p
Starboiii (6 месяцев назад)
My cat likes belly rubs tho
selenamathiau (6 месяцев назад)
That’s why my kitten bites me when i do tail to head
selenamathiau (6 месяцев назад)
See i was guessing under the chin because whenever I’m petting my kitten she put her chin up so i pet her under her chin
TFfolkes (7 месяцев назад)
static electricity
Queen Savage (7 месяцев назад)
DID YOU STEAL MY CAT?!?!?! it looks just like him....
Wazza Dudes (7 месяцев назад)
That cat is in heaven. SOOOO cute!
Gen LT. (7 месяцев назад)
The cat is in heat..
Jeffy !!! (7 месяцев назад)
Cat:MORE,MORRRRRREEEEEEEEE!prrrrrrrrrrrr
The Chicopico (7 месяцев назад)
I have English Short haired feline she just like seating in my lap and when I touch her she literally just slaps my face(not scratch)
Duckie Chicken (7 месяцев назад)
I TRIED THIS MY CAT BIT ME
City Of Nights (8 месяцев назад)
My both cats love belly rubs
Audrianne Giroud (8 месяцев назад)
How many takes did this take? Haha :) Just curious.
Super Guy (8 месяцев назад)
Excellent video.
Kaleilne (9 месяцев назад)
OMFG- Your cat had a mating position all the time LMAOOOO
McKenzie S (9 месяцев назад)
I don’t have a cat but I want and and my friends cat will literally roll onto her back to have her stomach scratched. When I do that she paws at my arm and always has to have her back legs touching my arm. It’s so cute.
Alex Medina (9 месяцев назад)
You probably have one because you "Really wanna touch" "It." .. BaHA! LADY.. SHES MY FUR BABY . da f***
mona squires (9 месяцев назад)
cat had mites. had to treat them. now he hisses at me
mona squires (9 месяцев назад)
cat had mites. had to treat them. now he hisses at me
m3looomh I خذلك معلومة (10 месяцев назад)
The cat looks on heat lol
Dragon Gamer (10 месяцев назад)
my cat dosen't mind nor the belly or the paws. he even saw someone on the tv give a kiss on the cheek so he does it to me from time to time.at night we watch TV together.he hugs too and when i get abck home he runs towars me and starts rubbing his head he ha some baby blues.But he is savage when he is hungry he looks at me and when our eyes contact he looks at the food then attack me when i hold him he stops and dosen't want to get off my hands till we reach the food.
WickedTro11 (10 месяцев назад)
ah yes
Nose Of Doggo (11 месяцев назад)
I wish I was that cat.
GameBoysAlert (11 месяцев назад)
This got patched, doesn't work anymore
AndyTheGreat (11 месяцев назад)
Yeah I massage my cat he try to attack me
Luna Rose (11 месяцев назад)
Thank you so much! Currently, I am sitting in my driveway, with a cat I don't even know circling me. It is very friendly, and loves me most out of all my family :). It seems it wants company or attention, but either way it is very calm. I am a dog person, and the only cat I ever knew properly liked to bite and was a bad cat. But this video showed me how to stroke her and she/he seems very happy :) Edit:She is now sitting on my lap and loving it❤❤
Groovydogegamer 87 (11 месяцев назад)
Sometimes my cat lets me pet his ears
RonnyWho (11 месяцев назад)
"you probably have one because you really wanna touch it" what
Noah Cline (11 месяцев назад)
"Most people don't know where to pet a cat" *Pets her whole head*
Marmot (11 месяцев назад)
my cat loves being petted on her belly
Yoyo Pig&Dog (11 месяцев назад)
Wooooooow!!!! That cat is identical to mine!!!
Mintyissorry (7 месяцев назад)
Yoyo Pig&Dog woah you have a pretty cat! 😍
Jame Graal (1 год назад)
my pet is so far at in philipines but my mom cannot adopt a cat because she hate cat
Drea A. (1 год назад)
I figured this out before I watched the video 😊 My cat lets me know what he likes I just have to listen to him!
Bored Unicorn (1 год назад)
My cat is a dog
Benjamin Tran (1 год назад)
i think the cats in heat lool
Entertarment for you (1 год назад)
My cat has only one eye and three legs
Emily_ lel (1 год назад)
I tried this you know what I got back I got BITE 😂I STILL LOVE HIM😍😂😃😄
Rizky Hermawan (1 год назад)
oh my god, the cat in the video looked so identical to the cat I pet now 😀
relunnie21 (1 год назад)
this cat is in heat lol :D
Tawseef Wani (1 год назад)
thanks a lot...very helpful
Pay2 Win (1 год назад)
I closed my eyes and listened to it it was weird 😞🤣☺️🤡😞😗🙃🙂🤣😂
Corns Ronald (1 год назад)
You should practice with Unflexal. Google this or just go to Unflexal workouts :D
Official Tumbler (1 год назад)
This is so true do the scratching undervalued the chin OMG Gracie LOVES IT
Kaledius (1 год назад)
Who is petting their cat right now too? purring is so loud mao
Lula yusif (1 год назад)
That cats definitely in heat
Peridotic Table (1 год назад)
My cat never leaves me now. Thanks I guess
Aadila Abdallah (1 год назад)
I can tell that cat is in heat 😂😂
Ivy animations (1 год назад)
*pets cat incorrectly* MEOW! (Triggered)
Gaylord McFag Cunt (1 год назад)
My cats love belly rubs
Yuma Chii (1 год назад)
i pet my cat so slow,it is ok?
Toxic Millow (1 год назад)
close your eyes for the first part of the video
Lumynx (1 год назад)
I got the stupidest commercial ever
Mr. Hedgehog (1 год назад)
My cat enjoys "touch" right around her nipple area if you do smooth circular motion, same goes with the vaginal region!
Trident (1 год назад)
My cat is a dog. She likes her belly rubbed the most.
IamCasper (1 год назад)
This will help very much ! Thanks
just me (1 год назад)
what type of cat is this bc my cat looks like that but idk what type is is
Hunter Hagen (1 год назад)
Oh my God he stopped moving immediately, he's laying in my lap and purring like crazy. 👍🏻
Michael Jarrett (1 год назад)
How to pet your cat: Step 1~Buy a dog.
Michael Jarrett (1 год назад)
+aditya rachmadi Why do that when your mum gives it up for free?
aditya rachmadi (1 год назад)
Michael Jarrett buy your mom instead
Reem Rayan (1 год назад)
I pet my cat on the tail thing like you said, but my cat tried to bite me!! And she NEVER bites😂
Harriet Martin (1 год назад)
Very helpful.
IT'S FROM JAPAN (1 год назад)
I was with my cat and this helped so much!
pokemon tiger123321 (1 год назад)
Mettalica EX me to
Sss sss (1 год назад)
How many cat do you have ?
A Cat From Space (1 год назад)
When I pet my cat at the tailhead he starts licking himself, what does that mean?
ancalites (1 год назад)
that cat wants some action
Damian Leon (1 год назад)
thank ypu
Kennedy (1 год назад)
Dont rub your cat from their back constantly. Its called Overstimulation Aggresion, and its Psychological. Their fur fills with electricity, and they need to run around to get the electricity out, or feel comfortable again. So if you continue to do that then you WILL get bitten or scratched.
Ali Cat Shirsat (1 год назад)
😂😂😂
DragonXLegendPlays (1 год назад)
I followed what u said scratching the tails head and my cat bit me. what does that mean
asdf (1 год назад)
i followed your directions but my cat just scratched me and peed on my laptop, is that ok?
Dr biker game magic (14 дней назад)
asdf ha ha ha ha!!! You should, erm run
Ultimate Hamster 4321 (2 месяца назад)
Lol
Boulder Bash (3 месяца назад)
Probably just a bug in the software, try to bring it to the sevice center
Isaiah Sucre (3 месяца назад)
asdf yeah that's normal
Toyota Generator (4 месяца назад)
yes
Rain RedFox (1 год назад)
hmm yezz human yezz.. touch me like datzz...
Carly Bishop (1 год назад)
Cat's don't like belly rubs? Really? My 5 month old kitten absolutely loves them!
carson brown (1 год назад)
So i have a really rare cat shes Egyptian and she is gorgeous! She has emerald eyes. Anyway she LOVES having her paws rubbed. She will be laying on my stomach and ill be on my laptop and shell be watching videos with me and before i know it shes pawing at my hands wanting me to hold them. So ill hold her paws rub them and kiss them. then she will start purring really loud. she loves her belly being rubbed to and she loves her tail being rubbed and she LOVES kisses! if i'm outside she will start meowing cause i'm not around her. ive set up cameras in my house so i can check on her if i'm gone. I have 7 set up so i can see her most of the time. anyway she meows all day if i'm gone and when i get home she comes running at me meowing and she rubs her lil head against my legs and then ill change into some comfortable and go lay on the couch with a blanket and she will come running in there and hop up on my stomach and lay in my lap and ill pull the covers up to her neck and shell hold her lil paws out for me to hold! its like the best thing ever!!! its so cute
Adli Johari (4 месяца назад)
I have a Egyptian mau kitten lol
My dad's a lesbian (11 месяцев назад)
There's a breeder across the street
Runzhi Zhou (11 месяцев назад)
Is it an Egyptian Mau? I love those. But they're so rare. Where did you get one?
Miriam S. (1 год назад)
carson brown damn . I want a cat like that
My dad's a lesbian (1 год назад)
Same, my ones a kitten. She's an Egyptian Mau, one of the rarest cat breeds in the world. Egyptian Maus are also the fastest cat breed in the world. She's really adorable, and she loves cuddling with me. She comes to me while I'm on the laptop and just sleeps right next to the laptop.
Ace of Maya (1 год назад)
My cat always rolls over and loves when I scratch his belly. I guess he's a little unique lol
Changuila Rodriguez (14 дней назад)
Ace of Maya mine does too, I guess it ia because I have 2 dogs and a cat. She also learnt to meow for food when she sees us give treats to our dogs 😂
Britt S (1 год назад)
Maya Elzaim Mine does too like a dog lol but only for so long and he is ready for me to move back to his head.
Dun Mill (1 год назад)
I wanna get massage from her
Tina William (1 год назад)
I'm such a trash for my cat lol
Samer Houssein (1 год назад)
I pet the cat around the tail meeting spine point, now I have a one inch cut on my pinger tip
Roman Siraj (1 год назад)
npoooiiiicccceeeee
Macca (1 год назад)
I know how to touch cats, if you know what i mean
stuckinthemedium (1 год назад)
I've noticed my cat loves when I smooth out the fur on his cheeks and neck then kinda "fluff" out the fur by scratching his jaw towards me. It also makes him look adorable
mariopikaman1 (1 год назад)
*LIKE THE TOUCH OF FAIRY
Nasira (1 год назад)
My cat started purring after I petted him 😀 he didn't like the tail one though. Thanks for the tips
H.U.P Aling (1 год назад)
where the cat??
Poopmaster (2 года назад)
Now tell me where you would like to be massaged. ;)
Camilo Teran Roa (2 года назад)
i like the cats face when they pet him lmao
TwentyOneOstrich's (2 года назад)
My cat is stubborn he hated everything apart from my sister...
regionalatdema (2 месяца назад)
TwentyOneOstrich's nice name
amigo o (1 год назад)
😂😂😂

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.