На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: askhodgetwins

Only Ugly Girls Flirt With Me @Hodgetwins

Оценок: 11642 | Просмотров: 417722
why dont pretty girls hit on me more.... Watch Recent Hodgetwins Videos: Going Down On Yourself https://youtu.be/cVs1MhP8iik Click to Subscribe to Askhodgetwins youtube channel https://www.youtube.com/user/ASKHODGETWINS?sub_confirmation=1 SUPPORT THE HODGETWINS BY SHOPPING AT: http://officialhodgetwins.com/ Hodgetwins INSTAGRAM http://instagram.com/officialhodgetwins Hodgetwins FACEBOOK Fan Page http://www.facebook.com/thehodgetwins LINKS TO Hodgetwins Other Youtube Channels: Hodgetwins Main Fitness Channel http://www.youtube.com/twinmuscleworkout Hodgetwins Current Events Channel http://www.youtube.com/hodgetwins Hodgetwins Relationship and Life Coaching Channel http://www.youtube.com/askhodgetwins Hodgetwins Intermittent Fasting & Weight Loss Channel http://www.youtube.com/fastingtwins Hodgetwins Bio: Keith and Kevin Hodge the Hodgetwins are famously known for their comedic commentary on the following Youtube channels Hodgetwins, Twinmusleworkout, AskHodgetwins and fastingtwins. They have earned a respectable 2.8 million loyal subscribers and grossed over 450 million views over these channels. YouTube Inaugural #YouTubeBLACK Event To Support Creators Of Color really changed our outlook and we would like to thank youtube for holding such an event.
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (1657)
Shavonne Proctor (2 месяца назад)
You are both dumn
Tom The Fish (2 месяца назад)
Lmao these guys advice: *just shag her anyway man*
Vincent Michael Champion (3 месяца назад)
Is every1half a retard now-a-days...?🤪🧠🖕🏼
English. com (3 месяца назад)
This is my brothers account. But i should tell you something. I am 16. I am a girl. Why pretty girls dont want you? Because you are 0 for them but for ugly girls you are a perfect guy they want to catch. I am ugly. I have big nose, dark circles under eyes and rounded large face. I am really sad of that. I want to look pretty as beautiful girls. Guys dont want me because i am ugly. 1 year ago i had a boyfriend. He was so perfect. One day he broke up with me because of better girl than me. He told me i am ugly. I was crying for that but i told to myself that i will be ugly forever and no guy would date me. Beautiful people were always perfect and actually men wanted hot girls because men want another people to be jealous of their beautiful girlfriends. If you dont like ugly people then why you need to insult them how they look? Ugly people had always pains because of their look but it doesnt mean you need to insult them! They cant for that. They were born like this. Did you know that ugly people had always a good heart and hot people had bad heart? Ugly people dont make theirselves cool like hot people but i will tell you a thing. Hot people are bitches. Ugly people wanted to catch someone who would love them for how they look. Do you know why ugly people run after you? Because they want to catch you but hot people dont have to do that. You will run after hot people by yourself. But one thing is that hot people were ugly too in their past. They also looked ugly. People ignored them so they wanted to change. They told to theirselves that when they will change to beautiful then they will ignore people because people ignored them when they were ugly in past. They worked their bodies and girls started to have much makeup on faces and when they became beautiful they ignored everyone and they changed their heart to bad. So dont insult ugly people because they can change too. They can change to beautiful too.
Miley Gallacher (3 месяца назад)
Hey its not what the in sied it kons it's the outside it really matters
Kalas Atwater (4 месяца назад)
Happens to everybody.
phani3 star (6 месяцев назад)
Y’all funny af and soo real lmao
k calhoun (7 месяцев назад)
Its 2AM on a school night and im watching the Hodge twins
Dion Lewis (8 месяцев назад)
These two niggas are funny lol
Celta801 (9 месяцев назад)
Remember what you told me? "That I want to kill myself? LMFAO
BigChap J (10 месяцев назад)
*N U T S H A N G I N O U T*
Vanessa Mayorga (10 месяцев назад)
Kevin looks so hard at the camera that I think he sees my soul.
Chris B (10 месяцев назад)
nigga Kevin to damn conceited
shakobie mccoy (10 месяцев назад)
So we All gonna sit here and and ignore the fact my nigga smashed an ugly fat chick... and why? "I wanted to fuck somethin!!!"
tl1049a (10 месяцев назад)
Kevin fucked a pregnant chick...oh GODA
Jack is not in the box (10 месяцев назад)
"Can I fk you too? :D" "No."
GAWS x JOHN (10 месяцев назад)
Start purring like a cat 🐈
Jasmine Pearsall (10 месяцев назад)
Lol this video is taking so many twists and turns...
gangster chihauha (11 месяцев назад)
They are right ugly ones can cook amd sex is great i dont mind datin a ugly girl
astrophysx (11 месяцев назад)
only ugly girls are attracted to you because opposites attract : ) im not gay btw
Avantre Fitts (11 месяцев назад)
bruh i cant go these niggas shit lol they hella funny
Baraa Alharbi (11 месяцев назад)
Wait did the red t shirt rape someone when he was in the military 😂
Oliwia Burczymucha (11 месяцев назад)
can you two kiss in another video?
Adrian Campbell (11 месяцев назад)
Five strokes in!! Lmfao!!!!!🙉🙉🙉
king rose (11 месяцев назад)
I know why
LiveLoveLift92 (1 год назад)
Man this shit is so relatable, I remember when I was young, being in a group of friends with some girls, the least prettiest of all the girls always had an eye for me, and kinda flirted with me, I was like man why the fuck can't that hot as hell bitch over there do this shit why is it always this ugly bitch lol, I know this feeling man
Wise Fool (1 год назад)
Shit I'm lucky if anything flirts with me. I'm not gay but I'd even appreciate if another dude would try to make a move on me. I'm lonely :(
jash176je (1 год назад)
2:38-2:49 all kindz of fuck ups😂😂
thenextsuccessor83 (1 год назад)
You guys hit it right on the head. So correct.
Luis Monteiro (1 год назад)
"what do u mean it was forced officer? the hodget twins said they all wanted"
Lord Beaky (1 год назад)
Well to be fair attractive chicks other than being high maintenance 9 out of 10 times go for ugly dudes and tend to be on the bitchy side and ugly chicks work to get to know you and cook for you and will make you feel good about yourself and more nicer to you.
Matia Smith (1 год назад)
Maybe he's not all that cute. Therefore they think they have a chance.
caleb johnson (1 год назад)
this is dum
TheTechnocrat78 (1 год назад)
Damn! these muhphuggas crazy!!
Stormy (1 год назад)
Lucky for him, I can't even get a panhandler to approach me! Approaching fails for me too so I'll stick to porn. Who's with me!? 😎 Porn won't disrespect you and make you feel bad
Earnest Hill (1 год назад)
damn near the funniest hodge twins video. their material is gold every time 😂😂
Supes Me (1 год назад)
Wait a minute...a Girl who looked like Steven Hawkings? holy crap
Screw Revolt (1 год назад)
I keep hearing him say "tired of this email" instead of "title of this email"
I-Noscoped-JFK (1 год назад)
"You know she was my first creampie right?" lmfaoooo
Brian Robledo (1 год назад)
Most of us want a booty queen.
Brandon Leon (1 год назад)
THESE GUYS ARE HILARIOUS
TObbh (1 год назад)
All they can do is say no
MaDkOrNfLaKeS (1 год назад)
FUCK YOU THEN YA UGLY BITCH 💀😂
SJ (1 год назад)
best creampie is in her ass... then let her fart it out!
DJ C (1 год назад)
Hot girls are looking for someone hotter, and don't feel the need to chase men because they already have the attention of men chasing them and and with ugly girls they don't have any men chasing them so they do all the chasing and lurking.
Isaiah Bechar (1 год назад)
Sometimes it's not worth it?! It's never worth it bruh
GoldengirlyJasi (1 год назад)
Pussy is pussy
Jordan Day (1 год назад)
3:52 😭😭😭😭😭
Trevor Foster (1 год назад)
154 Dislikes = 154 racists.
Super Nova (1 год назад)
b a real man and u start flirting with the ones you like!@
Terri Wilson (1 год назад)
ugh, narcissistic douche bags
Wahid (1 год назад)
u cant get pregnant twice
Chris Sanchez (1 год назад)
Reason why the dude only attracted "ugly girls" and the hot girl weren't that attracted to him cause he was an ugly nigga he ain't hot, cute, or handsome he's ugly asf .... ugly as the girls that he thinks are ugly
Kota Rain (1 год назад)
"can I fuck you to? she won't let me though. so I was like fuck you, you ugly bitch" when I thought it couldn't get any better. oh my God!😅
Kota Rain (1 год назад)
" remember what you told me? that I want to kill myself" I lost my shit when he said that!
1rickopotamus (1 год назад)
c'mon now 😂😂😂
Xiro (1 год назад)
tha hell he means with a wall?
The walking Dad (1 год назад)
Lol that was a little insest gay crap looking eachother in the eyes with that stuff lol. Still funny tho
Alfons Alex (1 год назад)
I wish I had a twin :))
Love Peace (1 год назад)
Someone needs some speech therapist action hahaha. Slow dafuk down lol...what's going on Kevin u don't clown his ass for that shit....u see dat Keith don't let yo ass get away with saying some off the wall shit called yo ass out real quick.....Actually Kevin u could have left the struggling part out u know hypothetically speaking ain't no woman going to be resisting u.
SancLunatic (1 год назад)
Its so fynny whenever they use each other as props when demonstrating some sex move lololol
TheDude ofDudes (1 год назад)
LMFAO
shawn martian (1 год назад)
this nigga always staring into my soul
toast1_man (1 год назад)
why do they always look like they want to fuck each other?
Purple Joselyn (1 год назад)
thats so true. .alot of hot young women are more into their looks then treating their men gud.but ugly women tend to love and care more..
Silenced9 Trujillo (1 год назад)
will go for a easy chick over a hot one anytime
Jack Dawson (1 год назад)
hahahaha, I nearly pissed myself. These guys are fucking awesome! xD
Judah Juarez (1 год назад)
twins?? nothing but excrement coming out of their mouths.real proud parents right there I'm sure.
Str8 Shot (1 год назад)
Yeah that sounds like rape
Mocha (1 год назад)
aye real quick its rare but you can get pregnant twice look it up yo just saying
Jeremee Prioleau (1 год назад)
"Leonard was a wise man he was about 3 or 4 years older than us" lmaooooo
fresh as lettuce (1 год назад)
glad i saw this video, mannnn.. holy shit. this video cringe and creepy AS FUCK.. got ppl laughing at rape in the damn comments smfh.. i'm done, bitch. done watching ya'lls videos.. peace.
Xavier Paz (1 год назад)
do you know what women are attracted to? money, power, social status, looks and your game, that's about it.
Manesh Bhullar (1 год назад)
This was hilarious to watch
Moolahh Cach money (1 год назад)
ugly bitchess FTW
Charmcityvet 410 (1 год назад)
Ain't nothing like fuckin a girl with a bag over her head
TheLionheartist (1 год назад)
0:10 The noise we all make when our brain tells us not to say something.
Mohammed Islam (1 год назад)
Keith: Remember what you told me ? Kevin: I wanna Kill myself ? Keith: No, before that ... Kevin: ... I can't get her stench off me ... ? lol
Sebastian Reyes (1 год назад)
2:38 GAHDAMN too much dick cheese
wkdemers (1 год назад)
This makes me not even want to. D:
laminate7 (1 год назад)
nice blue contacts guys. fake news
Joe T (1 год назад)
"FUCK YOU THEN YOU UGLY BITCH!!"
BCP '10 (1 год назад)
When Kevin say "They start to fight a little bit..." Look at Keith's facial expression CHANGE lmao
Milton Hart (1 год назад)
Ugly girls are more loyal than those who think the world owes them something because they have given their presence to the world. Have you ever noticed that so called beautiful women always end up with mates messing with prostitutes or the marriage is short? Believe me, I did them all, beautiful and so-called ugly (beauty is in the eye's of the beholder). In the end the personality out weigh them all. If you are shallow then that is what you will love, but if you are a deep thinker and consider the actions, character and the types of conversations to be more important then you have depth. The ugliest women in the world are those who appear to be beautiful but have the most unattractive manners and speech. But I have been with women who were considered unattractive and I miss them to this day. I'm older now and am not caught up with what the crowd expect, they will lead you astray 100% of the time.
Henchman zzz (1 год назад)
🤔😂😂😂in the mess hall
Mia Baker (1 год назад)
lmao lol lml
Mia Baker (1 год назад)
lmao lol lml
La Frenzy (1 год назад)
This Video was made for me 😂😂😂
Osama with yo mama (1 год назад)
dafuq? its the opposite with me . hot girls are attracted to me but ugly girls not
Cwalk24 (1 год назад)
4:54 and close your eyes lmao
Cali k (1 год назад)
lmao they are hilarious
Ayala 2024 (1 год назад)
most girls i see on ig end up having some avg looking bfs and I'm pretty sure it's because they get so picky with choosing a guy and pass so many up that in the end up with an avg joe
Aslo Tracks (1 год назад)
4:54 relationship goal
Paul L (1 год назад)
Lmfao! "Cause they tryna suck it!" 😂
Proxy Studios (1 год назад)
these dudes funny af
James H (1 год назад)
that was disrespectful not reading his email
anpredictable (1 год назад)
attractive girls arent the trend now, nice big ass legs and big ass, thats your girl. forget those ugly skinny girls man
Planet Gadget (1 год назад)
This one of their funniest videos 😂 Could someone let me know what their other super funny videos are called
Jay Cole (1 год назад)
4:27 that's what every rapist has said they wanted it... am I right or am I right?
Boom Bow (1 год назад)
4:08 lmfao keith thinkin like "damn did he really jus put me out there like that?"
Boom Bow (1 год назад)
kieth raped a woman when he was in the military everyone!!

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.